Novice
20.05.2014
Nova Fiat Panda že za 8.150,00 EUR!!















































Panda je vstopila v avtomobilsko zgodovino leta 1980. Danes tretja generacija Fiat Pande prevzema štafetno palico in nadaljuje pot, ki se je po svetovnih cestah začela pred 31. leti.

Panda je bila prvič predstavljena leta 1980. V treh letih se je paleta obogatila z različico s platneno streho in z različico s štirikolesnim pogonom, le štiri leta po rojstvu (l. 1984) pa je s trakov pripeljala milijonta Panda. Leta 1986 se je uspeh pomladil z drugo serijo prve generacije, septembra 2003 je prišel čas za drugo generacijo. Opustila je trivratno karoserijo, zrasla za 13 cm v dolžino in okoli 10 cm v širino ter povzela udobno enoprostorsko zasnovo s petimi vrati. Sledil je takojšnji uspeh. Bila je prvo vozilo tega segmenta, ki je osvojilo prestižni naslov evropskega avta leta 2004 (Car Of the Year 2004). Leta 2007 je s trakov zapeljal milijonti primerek druge generacije. Skupno je bilo izdelanih približno 6 milijonov Pand prve in druge generacije.

Danes tretja generacija Fiat Pande prevzema štafetno palico in nadaljuje pot, ki se je po svetovnih cestah začela pred 31-imi leti. Nova Panda je nekaj cm večja od svoje predhodnice. Na voljo je s petimi vrati, ponuja bivalnostjo višjega segmenta in uspeva izredno učinkovito spajati majhne zunanje dimenzije s presenetljivo prostorno notranjostjo. Z dolžino le 365 cm, širino 164, višino 155 cm in medosno razdaljo 230 cm lahko novi avto sprejme do pet potnikov in ima enega najprostornejših prtljažnikov v segmentu: 225 litrov, ki jih je mogoče s pomikom drsne zadnje klopi povečati na 260 oziroma na 870 litrov s podiranjem naslonjala zadnje klopi.

Nova Panda se ponaša tudi s t.im. "slim" zasnovo prednjih sedežev - s tehnologijo, ki se v Fiatovih modelih pojavlja prvič. Ta zasnova zagotavlja več prostora za noge potnikov na zadnji klopi, večjo fleksibilnost - hod sedeža znaša 21 cm, vertikalna nastavitev pa 6 cm - in tudi udobnejše sedenje. Elektro varjeni "zaobljeni kvadratki" na naslonjalu zagotavljajo prehod zraka med hrbtom potnika in tkanino sedeža. Visok položaj za volanom, prestavna ročica na osrednjem delu armaturne plošče in prostrane steklene površine zagotavljajo vozniku in potnikom odlično vidljivost in nadzor nad cesto. Štirinajst odlagalnih predalov v kabini Pande je razporejenih na dosegu roke in so dovolj prostorni za vsakodnevno uporabo. Fiat Panda ponuja tudi modularnost prostora in različne konfiguracije prednjih in zadnjih sedežev.

Motorji v paleti so vsi po vrsti šampioni po zmogljivostih, nizki porabi in emisijah. Najnovejša dvovaljnika sta serijsko opremljena s sistemom Start&Stop™: "Mednarodni motor leta 201" 0.9 TwinAir Turbo z 62,5 kW (85 KM), ter najnovejši 0.9 TwinAir z močjo z 48 kW (65 KM), ki se pojavlja prvič in se bo motorni paleti pridružil nekoliko kasneje. Ponudbo dopolnjujeta prenovljeni bencinski motor 1.2 8v z 51 kW (69 KM) in dizelski motor s turbinskim polnilnikom 1.3 Multijet 16v s 55 kW (75 KM), prav tako serijsko opremljen s sistemom Start&Stop™.

Za varnost potnikov je novi model za slovenski trg serijsko opremljen z ESP, 4 varnostnimi blazinami (prednji in okenski), ABS zavornim sistemom z BAS (Brake Assist System), s sistemom za pomoč pri speljevanju navkreber Hill Holder, prednjimi varnostnimi pasovi z zategovalnikom in omejevalnikom zatezne sile, Isofix pritrdišči za otroške varnostne sedeže, prednjimi vzglavniki s sistemom za preprečevanje poškodb vratu ("anti-whiplash") in prednjimi žarometi s funkcijo dnevnih luči (Daytime Running Lights).

V primerjavi z drugo generacijo ponuja nova Panda nove prednje obese z zasnovo McPherson: obese so lažje kot pri njeni predhodnici in prispevajo k odličnim zmogljivostim pri trku pa tudi bolje filtrirajo tresljaje s ceste. Novosti so tudi na ogrodju nove Pande, s katerim so dosegli odlično varnost in manjšo težo. Novost v primerjavi s predhodnim modelom je tudi tretja linija obremenitve v prednji strukturi, ki omogoča učinkovitejšo kontrolo deformacij in obremenitve pri čelnih trkih, ter zmanjšuje globino vdora v kabino. Tudi privijačeni deli so doživeli podobno tehnološko evolucijo z uporabo kaljenega jekla za prečke prednjega odbijača in "plemenitih" lahkih in vzdržljivih plastičnih materialov (Xenoy) za prečko prednjega odbijača.

Vsem tem tehničnim posebnostim nova Panda dodaja vse tiste naprave in pripomočke, ki spreminjajo življenje v vozilu, kot so električni servovolan Dualdrive s funkcijo "City", s katerim so serijsko opremljene vse različice. Pri hitrosti nad 35 km/h "mestni" program samodejno izključi, z naraščanjem hitrosti se zmanjšuje servo podpora, kar zagotavlja večjo natančnost vožnje in ustrezno odzivnost volana pri visoki hitrosti.

Panda za svojim simpatičnim in navihanim videzom ponuja dovršeno tehnologijo, ki pa je preprosta za uporabo. Ponuja dve pomembni novi napravi, ki bi ju pričakovali le pri vozilih višjega segmenta: navigacijska naprava Blue&Me TomTom2 LIVE ter inovativni zavorni sistem Low Speed Collision Mitigation (ob doplačilu na voljo v 2. polovici letošnjega leta), ki prepoznava ovire pred vozilom in samodejno zavre v primeru, če voznik tega ne stori sam. Njima se pridružujejo naprave in sistemi, kot so: prva stopnja sistema Blue&Me™ (prostoročno telefoniranje z vmesnikom Bluetooth®, napredno glasovno prepoznavanje, USB in AUX vhod, predvajalnik v formatu MP3 in SMS predvajalnik), indikator smeri prestavljanja (GSI - Gear Shift Indikator), ecoDrive ter Eco način delovanja agregata TwinAir Turbo.

Ob začetku prodaje je novi model na voljo s prednjim pogonom, kasneje se mu bo pridružila še Panda 4x4. Prodajno paleto sestavljajo: 3 motorji, 3 nivoji opreme (Pop, Easy in Lounge), 10 barvnih odtenkov karoserije, 9 notranjosti, 2 tipa okrasnih kolesnih pokrovov in 2 tipa lahkih platišč (R14 in R15), kar skupaj omogoča preko 600 kombinacij.

Vse te značilnosti pripomorejo, da je nova Panda "velik" avto, ki se po zaslugi kombinacije vsebine in nizkih stroškov uporabe med drugim ponaša tudi z visoko protivrednostjo.

Nova Fiat Panda je po promocijski ceni ob lansiranju na voljo že za 8.150,00 EUR.

Vir: www.fiat.si